KRÁSA SPASÍ SVĚT. V DAVINES VĚŘÍME, ŽE JE TO MOŽNÉ A VĚŘÍME, ŽE DÍKY NAŠÍ VIZY UDRŽITELNOSTI, SE TO MŮŽE STÁT.
Veškerou přírodní kosmetiku Davines si můžete zakoupit v salonu Vision. S výběrem vhodného produktu ráda pomůžu každému klientovi Na míru jeho potřebám.
Chcete se k nám
objednat?
Můžete telefonicky na čísle (+420) 737 434 144
nebo nám napište
Colorspace, Davines přírodní kosmetika na vlasy a tělo
Nabízí řadu profesionálních produktů, vzdělání a nástrojů s cílem zvýšit zážitek z barvení jak pro kadeřníky, tak pro klienty. Komplexní sortiment pomáhá realizovat kadeřníkovi tvůrčí vize, zatímco vždy je přednostní zdraví vlasů a vytváří se tak nové příležitosti pro služby a kreativitu. Naše školení se zaměřuje na kadeřníka, vědecké poznatky vytváří silné technické zázemí a inspiruje svou práci prostřednictvím kreativního experimentování.
KRÁSA SPASÍ SVĚT. V DAVINES VĚŘÍME, ŽE JE TO MOŽNÉ A VĚŘÍME, ŽE DÍKY NAŠÍ VIZY UDRŽITELNOSTI, SE TO MŮŽE STÁT.
Naším ideálem krásy je najít inspiraci v konceptu rovnováhy mezi látkou a tvarem, stejně jako v italské renesanční tradici. Náš styl je delikátní konvergencí unikátních vlastností a je inspirován jednoduchostí, harmonií a dobrého vkusu.
Krása, v kterou věříme, že je založena na respektu a uznání individualit. Takže slavíme a vyjadřujeme grácii a eleganci, která z každého z nás dělá to, kým jsme. To je důvod, proč se považujeme za nástroj pro naše zákazníky, jak vyjádřit svou vlastní jedinečnost. Vytvářením „krásy“ chceme, aby se lidé o sebe starali, aby se starali o prostředí, ve kterém žijí a pracují a o věci, které milují.
Naše multikulturní zvědavost nás motivuje prozkoumat mnoho pravd, které tvoří náš svět. Snažíme se být v souladu s dobou, ale stále hnáni novými podněty.
Naše značka krásy nemůže fungovat bez praktického a „udržitelného“ úsilí. Pro nás je udržitelnost to, čím jsme odpovědni sami sobě a lidem, se kterými pracujeme, našim zákazníkům a světu, ve kterém žijeme a pracujeme dnes a zítra. To znamená, že naše vize „udržitelnost“ má řadu významů:
Ve shrnutí, „krásné a dobré“ – jako ve starověku podle neoddělitelné jednoty mezi vnější a vnitřní krásou – je další způsob, jak říct „udržitelná krása“. A „udržitelná krása“ je další způsob, jak říct Davines.
Společnost byla založena v Parmě v Itálii v roce 1983 v rodině Bollati, Davines začal jako výzkumná laboratoř, vyrábějící produkty vysoké kvality pro péči o vlasy pro renomované kosmetické firmy na světě. Po deseti letech zdokonalování našich zkušeností, jsme vytvořili naši vlastní vlasovou značku, Davines, výhradně pro salóny a v roce 1996 založili (komfort zone) péči o pleť pro lázně a kosmetická centra.
Kvalita pro nás znamená mít volnost při vytváření nejlepších produktů s pečlivou pozorností a úctou k našemu životnímu prostředí, s použitím vysoké kvality přírodních složek a použití vědecké přesnosti na všechny produkty pro zajištění bezpečnosti našich zákazníků. To také znamená kvalitu života pro naše zaměstnance, partnery a spotřebitele.
V Davines si troufáme dělat to, v co věříme a nikoli v souladu s hlavním proudem, tak aby intuice definovala naši cestu. To nám dává svobodu rozvíjet koncepty a výrobky, které jsou originální, autentické a citově spojené s lidmi. Naše práce je přemýšlivá rovnováze látek a stylu, přírody a vědy, lidí a ducha. Davines je zastoupen ve více než 75 zemí, v tisících salónů a stovek nadšených kadeřníků.
Produkty s nulovým odpadem
Před sedmi lety, díky spolupráci s LifeGate, Davines přijal politiku nulového odpadu neboli zero impact v rámci balení Essentials řady, která byla později doplněna SU letní řadou a řadou OI.
Lpěním na projektu nulový odpad LifeGate, emise oxidu uhličitého vzniklé při tvorbě obalů těchto řad jsou kompenzováni zalesňováním, ochranou a obnovou lesů přírodních rezervací v Itálii, Kostarice a Madagaskaru. Davines jako jedna z prvních italských kosmetických značek, se připojil k projektu nulový odpad, již přispěl ke kompenzaci emisí 2.114.008kg (4.660.589,86lbs.) CO2.
Davines podporuje kampaň Zero Environmental Impact salons neboli salony s nulovým dopadem na životní prostředí.
100% ČISTÁ ENERGIE
Všechna lidská činnost produkuje emise oxidu uhličitého. Podle nedávného zjištění spotřeba energie poroste o 40% v průběhu příštích dvaceti let. Je důležité, aby člověk začal hledat obnovitelné zdroje energie a zdroje pro jeho energetické potřeby. Pro kompenzaci dopadu na životní prostředí, Davines pomocí obnovitelnýchzdrojů energie slunce, větru, vody a půdy zásobí svou výrobu a kanceláře od roku 2006. Tyto nevyčerpatelné zdroje energie neuvolňuje CO2, které neznečišťují a neustále se obnovují. Každý hotový výrobek, navržen a vyroben v Davines, se získal ze 100% čisté energie.
ECO – BALENÍ
Dokonce i obal je faktorem udržitelnosti. Náš výběr materiálů v rámci balení produktů je založen na třech základních bodech: Použití co nejméně materiálu, použití recyklovatelných materiálů, optimalizace logistiky, kontroly kvality, aby se zabránilo plýtvání.
Součástí tohoto důležitého plánu je snížení plastu. Kdykoli je to možné, používáme minimální množství plastu (např. Davines řada Essential). Tato případová studie zahrnuje projekt ECOMILLE, pro které dostal Davines ocenění „Produkt Stewardship 2011“ cenu Federazione Nazionale dell’industria Chimica (Federchimica – Federace národního chemického průmyslu v Itálii).
NA POČÁTKU NAŠÍ UDRŽITELNOSTI
Charta výzkumu Davines je sbírka orientačních pokynů v rámci udržitelnosti, kterými se laboratoře Davines snaží udržet tvorbu vysoce účinných a inovativních formulí, se závazky týkající se výběru ingrediencí, složení nových produktů a jejich vývoje. Je platná od roku 2009 a představuje dosažení ambiciozního cíle vyrovnání kvality a vysokého výkonu s ohledem na člověka a životní prostředí.
TĚŠÍ NÁS DĚLAT SAMI SEBE KRÁSNÝMI A ZÁROVEŇ BÝT ŠETRNÝMI K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Udržitelný den krásy je iniciativa vytvořená Davines na podporu účinné spolupráce mezi krásou, obchodem a životním prostředím, aby prokázal, že jejich spolupráce je možná a poskytuje konkrétní výsledky. Princip je jednoduchý: v předem stanovený den kadeřnické salony nabízejí střih a styling za dobrovolný příspěvek od zákazníků, který je poté zcela věnován na ochranu životního prostředí. Tento den byl založen na kolektivní citlivosti vůči životnímu prostředí.